30 Haziran 2009 Salı

satılık evin müşterileri:)

Bu fotoğrafı 1999 senesinde Üsküdar'ın arka sokaklarından birinde çekmiştim. O zaman fotoğraf çekmeye yeni başlamıştım ve kardeşimle birlikte heyecanla bütün sokakları alt üst edip fotoğraf çekmeye çalışıyorduk.
Yine fotoğraf avına çıktığımız günlerden birinde, eski mi eski olan bir evin penceresinde bu iki kediciği gördüm. Normalde o kediler, içeride oturan yaşlı amcanın onlara vermesini bekledikleri yemeğin peşindeler. Ama pencerenin hemen altındaki SATILIK yazısı kompozisyonu başka bir hale getiriverdi. Tabi camdaki yansıma sonucu amcanın görünmemesi de işime yaramadı değil:)

2 yorum:

  1. fotograf güzel begendim ilginç blog olmuş
    bende blogculağa yeni başladım....

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil